Snö & fantastiskt väder

Snön ramlade ner under veckan och fortfarande ligger den kvar.
Jag tycker om snö. Höst & vinter är helt klart bästa årstiderna.

Jag och lilleman har varit på en hel del promenader & igår fick min
lilla gröna följa med ut för att visa vad den går för.
Helt ärligt - jag har fortfarande inte riktigt förstått hur den funkar.
Men några bilder blev det iaf :)


testar macrofunktionen.. igen

Foto: Sofi Holmgren / Pentax Optio W90


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Men oj vad snöigt och vackert ni har det. Här i Sundsvall har det inte kommit en flinga!

Postat av: flingas mamma

wow nice isflinga :D

2010-11-23 @ 23:32:35
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback