Världens finaste!

Hej bloggen & Hej världen,

Jag är mamma. kan ni fatta det? Mamma! Galet.
Världens allra allra finaste pojke lades upp på min mage
00.51 för 11 dagar sedan. Elva dagar, ELVA. oh my..

Jag är just nu jordens stoltaste mor till världens allra allra
finaste lille kille & jag myser mycket hellre med lilla familjen
än att pilla ner en massa text i en blogg.

Tack så otroligt mycket för alla grattisar vi fått.
Förlossningen gick superfort, var supertuff & superintensiv men
såhär i efterhand känns det ändå hur bra som helst.
Sonen är den underbaraste jag någonsin träffat & är helt utan
tvekan den allra allra allra finaste på denna jord.
Pappan är en jättebra pappa och utan pappans hjälp hade jag
knappast fixat den första tiden så elegant som jag ändå tycker att jag gjorde ;-)

Såå. Jag mår bra. Sonen mår bra. Pappan mår bra.

Life is wonderful!

Ps. Det blev en grabb. Jag visstere ;-)



Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Yey! Välkommen tillbaka till blogg-världen älskling!

Världens bästa mamma! =)

Postat av: Lena Gjersvold

Grattis Sofie! njut och mys så mycket du kan för tiden går så himla fort.

hälsningar Lena

2010-10-12 @ 08:24:20
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Underbart fint skrivet Sofi. Och klart som fan att mys med familj går före en blogg. Mycket bra inställning. Njut allt du bara kan med lill killen. Å han är verkligen super söt <3 stora kramar

2010-10-12 @ 09:37:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Helt rätt prioriterart! Å hoppas vovvarna gilla den nya familjemedlemmen och är rädda om honom <3

2010-10-12 @ 13:11:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kattis

Härligt Sofi att det gick så bra. Det är verkligen en stor omställning att bli mamma, man kan inte riktigt fatta det innan hur stort det faktiskt är. Ibland när jag vart trött och less när mina grabbar kom upp i tonåren brukade jag fråga hur lång uppsägningstid man hade som mamma men M & J svarade alltid att "nån uppsägningstid fanns minsann inte" å tur är väl det. Nu är dom 30 och 26, och 26-åringen har en liten tjej på 3 1/2 så det var för väl att jag aldrig sa upp mej. Ps, Micke har skjutit första fågeln för Svante!

2010-10-12 @ 18:59:41
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej!



Skönt att allt är bra med er! :-) Hugos hosta hänger med fortfarande :-( Vill ju komma ut och titta på underverket!!!! Förhoppningsvis snart snart... Ha det bra så länge!



/ Camilla

2010-10-13 @ 10:03:22
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Super Grattis till er! =)

2010-10-13 @ 11:32:52
Postat av: Patrik

Pojken kommer i folkmun att kallas Kuno den store.

Grattis!

2010-10-13 @ 12:08:52
Postat av: Anita

Min tjej blir ETT ÅR om 14 dagar och jag har fortfarande inte riktigt fattat att JAG har blivit mamma.



Grattis än en gång till killen! :-)

2010-10-14 @ 06:23:02
URL: http://mestosforsenskennel.blogspot.com
Postat av: Sofi svarar

Sandra:

Taack så jättemycket! :)



Patrik:

Om ja int säg nå så ha ja inge sagt. Men tackar för grattiset iaf ;-) Hoppas vi ses snart!

2010-10-14 @ 17:25:14
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Lena G:

Taack så jätte mycket Lena!

Jag njuter och myser allt jag kan.. dom här två veckorna har bara rusat på. Snart är det väl dags att gå tillbaka till jobbet :P

Tack igen!

2010-10-14 @ 17:26:16
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback