Arga snickaren på kanal 5

Familjer som totalt misslyckats med sina ombyggnationer och
renoveringar eller bara inte lyckas för att dom inte kan samarbeta
kan få värsta hjälpen av Arga snickaren, Anders Öfvergård.

Jag tycker det är lika intressant varje gång jag ser programmet
och förundras lika mycket varje gång över hur folk ställer det för sig.

Arga snickare Anders får gärna komma till mitt hem och kanske
ge mig ett nytt badrum och varför inte ett kök. Det hade suttit fint.
Tror dock inte att mitt hem är i klass med de som faktiskt kommer
med i programmet..

Visst, filur saknar golvsocklar i sitt rum och vi har ingen taklampa
i sovrummet. Men, lampan ligger någonstans i sverige på väg till
Jämtland från Borås och Socklarna befinner sig i Östersund, redo
att hämtas och klickas fast i väggen.

Så.. vi får nog fortsätta pyssla med uppfräschningarna av hemmet
själva, det är ju bra skönt när man är helt färdig med något ändå :-)

Snett och vint och utan golvlister. Tapeten ska bytas till våren.

Som synes så är filur välkommen när som helst nu ;-)




Lämna ett avtryck
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fint Filur får då h*n tittar ut :-) Det där med att renovera är överskattat, fasiken vi har bott här i miljoner år och allt som inte gjordes busm ligger liksom fortfarande kvar å väntar... å väntar... men en vacker dag - då ;-P KRAM!

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Va fint filur har det i sitt rum!

TYcker verkligen h*n borde ta och titta ut nu ;-)

Är du piggare idag??

Sååå himla jobbigt att va förkyld!

Jag håller både tumamr och tår på att vi klarar oss undan förkylningarna som härjar här!



Nu ska jag ta upp och kött och sen på byn för att handla! Å hämta vildingen!

han blir lika arg varje dag jag hämatr han. Snacka om att trivas på dagis!

Kramelikram!

2010-09-23 @ 13:39:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-09-23 @ 14:20:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ser riktigt fint och mysigt ut och jag skådar en liten gullig barbaskön i spjälsängen, hi hi!

2010-09-23 @ 19:03:33
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: syster

åh, sweeet!

2010-09-29 @ 10:01:50
Postat av: syster

just de, angående barbaskön, finns en jäääääättestor barbaskön på åhlens, en sån där sackosäcks-barbaskön!

2010-09-29 @ 10:02:56
Postat av: Sofi svarar

Kid:

I KNOOW!!! i love it! :-)

2010-09-29 @ 10:04:08
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback