Stänger in mig!

Jag la mig igår med liite ont i halsen och blev
tvungen att ta nässpray då ena näshålet var heltäppt.
Hade bra svårt att somna och hann önska några gånger att jag
skulle vara pigg & fräsch när det var dags att vakna igen.

Det gick väl sådär med den önskan.
Jag är dödsförkyld. verkligen.

Har laddat upp i sovrummet med Laptop, snytpapper,
vatten i mängder och ett gäng filmer att glo på.
Soffan framför TVn ger mig för tillfället ofantligt ont i ryggen
så att nöta på den känns väl bra onödigt när man har en hel
säng som botar all ondhet i ryggslut och bäcken och vad som helst.

Ute öser regnet ner och jag tror att alla Fugelstas Småfåglar har
tagit skydd på vår farstukvist. Skönt att man kan bidra med något ;-)

Känner mig inte direkt som en vacker orkidé idag...

(Har testat macrofunktionen på min pentax förra veckan,

dock i väldigt dålig belysning)


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Åhnej vilken jäkla osis att bli förkyld nu! Hoppas den går över snabbt. Krya på dej!

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Håller tummarna att du hinner krya på dig tills det är dax!!!

2010-09-22 @ 08:43:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jobbigt med förkylning, hatar att vara förkyld! Hoppas verkligen du blir frisk innan bebisen bestämmer sig för att komma ut! Känns det som att den har flyttat sig neråt nu då? och ligger stilla?



Här har jag ju några veckor kvar men den ligger enormt högt upp och sparkar konstant, verkar aldrig vilja lugna ner sig!



kram kram

2010-09-22 @ 19:37:48
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Mina två små hjärtan

Jag blev så fruktansvärt förkyld precis innan Lova föddes, var liggandes närmare en vecka. Jag blev frisk typ dagen innan hon föddes. Om kroppen hämtade igen sig för att det var dags eller om Lova väntade tills jag var frisk kan man aldrig veta. Men jag var då väldigt glad över att inte vara alldeles tät i näsan under förlossningen. Men du har väl köpt nässpray ut ifall att ;)

2010-09-23 @ 14:56:03
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback