Livstecken & bloggproblem

Jag har lite att skriva om nuförtiden och det kommer att ske en
förändring i bloggen inom kort. kul tycker jag.

Men förmodligen kommer många av er som läser nu att lämna
denna blogg bakom er när ni ser förändringen, men förhoppningvis
kommer vissa av er att stanna kvar för att få lite motivation, tips osv.



Ang. Eliahbloggen så fungerar den inte som den ska för tillfället.
Jag vet inte vad som är fel men har mailat blogg.se för att få hjälp.

Den kommer förhoppningsvis igång FORT för där har jag massor
att blogga om :-)

Tjing!!

Lämna ett avtryck
Postat av: Malin

vad är de för förändring då? :) ha en bra dag!

Postat av: Anna

Förändringar är alltid spännande

2011-04-06 @ 21:01:28
URL: http://nsominorrland.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback