kräksnöning & kalla fötter

Hyfsat rättvis beskrivning för hur en dag på byn i stordorro
kan vara. Det kräksnöade och mina fötter var mestadels iskalla.
Klä dig bättre människa!! kanske ni nu tänker.
Men jag måste faktiskt få skylla ifrån mig där.

Jag tog på min mina varmaste, bästa, skönaste skor & vad händer.
DET BLIR HÅL I DOM och allt snöigt och blött pyser in i skon istället
för att vara kvar utanför. I had a really bad shoday!
Men, det här ger mig förstås anledning att köpa nya skor.

Finns alltid något gott i allt som händer ;-)



Lämna ett avtryck
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! jag skickar det här till lite olika bloggar.



Har du lust att byta länkar´? :) isf så länka mig och säg till så länkar jag dig, om du vill :)

ps rösta gärna på mitt sl bidrag hur acess kort ska se ut, om du har lust alltså? :)
http://design.sl.se/bidrag/5737/



kram! / robinhoods.se - GRATIS DESIGNHJÄLP.

2011-02-11 @ 22:03:11
URL: http://robinhoods.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback