Rävjägarna provsmakar....

Eftersom jag själv inte får äta gottigheter på andra dagar än
lördagar så föll provsmaket av dagens cupcakes på J & P som
skulle ut och jaga räv.

Låter som om jag hittat den ena av de två sorterna cupcakes
jag tänkt veva ihop inför dopet! Vore väl för bra i så fall :-)

Chokladcupcake med fluff av mörka romerska bågar.

Nu ska jag beställa nya tyllar minsann!



Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

Ååh, jag vill också smaka..;P

Postat av: Saga

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-11 @ 01:19:30
URL: http://harmankardonreceiver.org

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback