Slut i kroppen!

Sjukt skönt att vara nytränad.
Sjukt skönt att vara helt slut i kroppen.

Jag är förbaskat nöjd över mitt inköp av Jillian Michaels träningsspel
till Wii, är alltid helslut i kroppen efter jag kört ett pass. Awesome!

Jag & E for till stugun idag för att uträtta lite ärenden och passade även
på att låna Crosstrainern hos svärmor.

25min Crosstrainer (E tyckte inte att jag skulle köra 30min) och
40min Styrkepass på Wii har jag åstadkommit idag!

Kroppen är nöjd, Sofi är nöjd & nu är det fasen dags att sova!

:-)

Ps. Jag ville egentligen bara tala om för er att jag är mer än nöjd
över Jillianspelet, blev visst mer tjat om annat..

Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Jag som inte ens kollat på mitt Jillian spel än! Skäms på mig! Men till veckan ska jag köra igång!

Blev ju iaf 20 min på crosstrainern idag. VA ju första gången så jag får försöka gå fler ggr så jag kan förbättra mig lite!

Puss på er mina sötisar!

Postat av: Sara

Tack så mycket, vi är mycket nöjda över dopet :-) Ja det var roligt med servetterna, lite annorlunda. Bra tränat igår förresten. Kram

2011-02-18 @ 16:25:19
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket, vi är mycket nöjda över dopet :-) Ja det var roligt med servetterna, lite annorlunda. Bra tränat igår förresten. Kram

2011-02-18 @ 16:25:20
URL: http://sara82.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback