Jillian Michaels Fitness Ultimatium

Yepp, då var det mitt! Igår dök det upp i brevlådan.

Körde 40min på det idag och ja, det var jobbigt.
Har inte direkt fått nån kläm på allt men det fixar jag väl med tiden :-)
Man kan iaf lägga upp scheman, träningsprogram osv.

Tjohooo, man får lite mer motivation och framförallt inspiration till
att träna.. Även kul att kunna föra statistik över träningen på ett enkelt sätt.
Jag menar, jag bara tränar & spelet sparar allt jag behöver ;-)
Kul att följa hur man utvecklas med träningen och vilka förbättringar man gör.

jaja. tråkigt tjat, men jag vet att det finns några som är lite nyfiken på
just det här spelet :-)

Nu äre dags att sova.

God natt!

Ps. Finns massa övningar som inte kräver balanceboard!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anna

äre wii? Fan va sugen jag blir på det spelet, den där brädan är ju grym.

Postat av: Evelina

ÅH! jag vill haaaa!

2011-01-27 @ 13:51:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

OJ, jag tog och beställde.. typiskt

2011-01-27 @ 14:04:30
Postat av: Evelina

De va alltså jag som råkade hets beställa det nu.

Inte bra att jobba framför datorn!

2011-01-27 @ 14:05:15
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Nina

Nu är spelet beställt. Men den balance board verkar va slutsåld på dom flesta ställena =/

Men får roa mig med övningarna som inte kräver den.

Tackar för tipset!

Syns snaaart!!!

Kramiz

2011-01-27 @ 22:11:18
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback