Maxtest

Då var alla maxtester för denna utmaning utförda.
Har verkligen gruvat för jägarvilan då mina ben varit helt
utslut den här veckan. Men idag var det dags och det gick ju skitbra.
Är förbaskat nöjd över mitt resultat. :-)

Det som står inom parantes är förra utmaningens maxtest.

Maxtest 1: "Kom så långt du kan på 30min"
Träningsform: Crosstrainer
Distans: 9,2km (9,1km fast på ett mycket lättare program)

Maxtest 2: "Plankan"
Tid: 02.44 (01.47)

Maxtest 3: "Armhävningar" Utfördes denna gång på tå.
Antal: 10st (15st på knä)

Maxtest 4: "Situps på 1min"
Antal: 62st

Maxtest 5: "Jägarvila"
Tid: 06.06 (01.30)

Förra utmaningen hade inte situps på 1min som maxtest, utan då var det upphopp
som gällde och Nä. jag har inte gjort det maxtestet. Dåligt, jag vet.

Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Hur f-----n klarar du 6 minuter i jägarvila????? Jag orkade precis med 1 minut...

Oj, jag är nog för klen för det här.... :-)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback