Today!

Vädret har varit fantastiskt idag igen. Lovely.
Jag & lilleman var ut på en riktigt skön promenad tidigare.

Min plan var såhär hurtig: Långpromenad, fort fort fort.

Resultatet blev såhär: Renar som promenadsällskap, vilket drog
ner min hastighet bra mycket eftersom dom envisas med att
stanna hela jäkla tiden och inte vill jag väl komma för nära dom heller.
Faktiskt ganska läskiga renar. jag lovar!

Såå, eftersom min plan gick åt skogen ska jag nu traska iväg och testa
fugelstas eget gym! Rätt så lyxigt att bo granne med gymmet. ;-)




Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Haha, fy oxå, det där promenad sällskapet skulle jag absolut inte vilja ha =P



Ja jag kämpar på så gott det går.

HAde tänkt lyckas med att göra två zumba pass i veckan plus minst 4 lång promenader! Men det beror ju på vädret oxå. Men som sagt, jag kämpar på. Har så enormt svårt för att gå ner i vikt! Trots rejäl nerdragning på sockret och mycket motion så har jag lycktas gå UPP ett kg. Japp det är Nina det! Jihaa!!



Jag hoppas verkligen att vi är hemma då ni kommer hem <3



Kram kram


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback