Utmaningen är körd

Fy vad besviken jag är.
Jag har verkligen kämpat på med utmaningen och tyckt att det varit så kul!
Det har flytit på så bra! Nu får jag nog bara inse att jag inte klarar den...
Kroppen tyckte det var lämpligt att dra på sig både influensan och kräksjukan,
samtidigt.  Kan inte bli så mkt bättre va? Bara jag blir frisk ska jag iaf göra vad
jag orkar med.

Med tanke på att jag inte ens orkat lyfta min lilleman kan nog maxtesten bli
intressanta. Hehe, jag hoppas att jag inte är sämre än vecka 1 iaf.

Vet att det kommer en ny utmaning när denna är slut så jag får väl peppa till
den istället :-) såå, alla ni som missade denna! Håll utkik efter nästa, det gör jag.

Lämna ett avtryck
Postat av: Monica

Men fy vad tråkigt att bli så sjuk på en och samma gång. Hoppas att du blir frisk snart och att resten av familjen klarar sig.

Jag ska köra igång med utmaningen på måndag. Hoppas bara att jag överlever den =). Tänkte att det var bäst att vänta tills efter jul och nyår annars hade den inte slutförst är jag rädd. Men nu är jag på G =). / Monica

Postat av: Anna

Kan du inte sjukskriva dig från utmaningen en vecka?

2011-01-06 @ 17:41:48
URL: http://nsominorrland.com
Postat av: Nina

Men gud va jobbigt. Hoppas du kryar på dig mega snabbt. Stora kramar till dig vännen <3

2011-01-07 @ 10:34:26
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

God morgon vännen. Hoppas du hade en kanon bra födelsedag igår och att du är piggare nu! Kram kram

2011-01-13 @ 07:22:36
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback