Blä på utmaningen!

Jag fixade inte utmaningen.. det är surt, men vad gör man?
Eller ja, jag fixade förstås en del grejer men långt ifrån alla.
Åkte på förkylning mitt i utmaningen och den höll i sig ett tag.
Nu är jag förstås frisk men snuvan vill som inte ge med sig.
Jaja, bara att ta nya tag!

Kommer ingen ny utmaning, hade först tänkt köra samma igen
men jag ångrade mig. Har satt upp lite mål för de kommande veckorna
som jag ska ge mig på, när dom veckorna är över är det 2 maj och då
kommer jag satsa fullt ut på löpträningen, nu är det mycket styrka och
förstås en hel del kondition som är i fokus. Naturligtvis kommer jag även
nu köra en del löppass. Jag har en känsla av att man inte fixar St Olav utan
att ha tränat innan ;)

Jaja. vi verkar redan ha tappat en löpare i laget & vi efterlyser förstås fler.
Anmäl er här vet ja! ;)

hejda, nu ska Eliah blogga!


Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

Trist med förkylningen, sånt man inte riktigt kan rå på. Tycker du gjort det bra ändå :)



Löpprogrammet finns under träningsprogram på funbeat, "spring 10km (iform)" heter det. Hade tänkt testa det för flera år sen, men sen tappade jag bort just den tidningen, men så hittade jag åt det där :) Superenkelt att bara trycka på en knapp och få in det i sin egen kalender :)



Jag har också satt upp lite mål, typ samma som var fast med resultaten som mål. Det känns lite tight så jag får väl se hur det går :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback