Underbart & Hopplöst!

Fy tusan vilka sköna dagar det har varit nu, helt awesome!
Jag & Lilleman har gjort riktigt sköna långpromenader både igår & idag
och solen har värmt galet mycket. Man kan nästan tro våren kommit :-)

Jag har tappat bort min laddare till systemkameran och jag surar till MAX.
Har jag nämnt att jag tappat minnet oxå? Kanske ligger det tillsammans med
laddaren på nått sånt där skitsmart ställe.
Tror jag finkammat hela huset så nu börjar det snart vara läge att gå utanför
husväggarna, men vars börjar man när man inte ens minns när man använde
den sist. Jag är helt hopplös, tur jag har min ovän Pentax att leka med i alla fall.

Nu äre natt & jag kommer sova fett skönt efter 12km promenad & 4,6km löpning.
Förutom att jag är hopplös och minneslös så är jag oxå pigg och stark och jag gillart!

God Natt :-)

Coda gjorde oss sällskap igår...

 

& Qajsa idag..


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback