Utmaningen! Summering, vecka 2

Varje vecka
  • 49 000 steg: 91266 steg, 186%
  • 15km: 65,7 km, 438%
Hela utmaningen
  • 315 000 steg: 147 466 steg, 47%
  • 130 km: 122,7 km, 94%
  • 1600 min: 1081 min, 68%
  • 40 min i plankan: 17 min, 42%
  • 70 min Jägarvila: 18 min, 26%
  • 700 Armhävningar: 315  st, 45%
  • 1500 Situps: 1150 st, 77%
  • 5000 Hopp: 1730 st, 35%
  • 10st konditionspass: 4st, 40%
  • 10st Styrkepass: 4st, 40%

Jag ligger i fas på allt utom hoppen och jägarvilan.
Hoppen är inga problem att fixa så jag ska nog lägga mer krut
på jägarvilan, den vill man inte hamna efter på. så äre bara :-)

Åkte längdskidor i helgen, förbaskat roligt.
Lyckades även med bedriften att skata ca 4,5km i fredags, otroligt.
Så nu blir det nog att släpa med sig skidorna till stugun och åka på elljusspåret
där, förmodligen bättre och roligare än att åka på ett skoterspår :-)

Idag tog jag en löprunda när mannen kom hem från jobbet.
6,4km på 38min så nu har jag något att jobba på, alltid något :-)
Borde nog köpa nya löparskor.. jag har inga riktiga och det känns.

Konditions- och styrkepassen i utmaningen känns gå riktigt bra.
Som konditionspass räknar jag in alla pass på minst 30min på motionscykel,
crosstrainer & löpning. Längdskidor får nog räknas in här när jag kommit igång
lite mer.. än så länge har jag då inte ens gjort något skidpass på över 30min heller.

jaja. ingen är nog intresserad av det här så nu avrundar jag och bänkar mig istället
framför TV4 och "En unge i minuten" :-)

Trevlig kväll & kör hårt med utmaningen alla ni som är med.

ALLA gör ett otroligt bra jobb! NI är grymma!

Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Underbara hurtiga vän! Jäklar så du ligger i. Du är otrolig. Trist nog är mina tränings pass fåa :( Känns trist. Blir ca 2-3 zumba pass per vecka. Och runt 4-6 st promenader. Men till min stora glädje så blire simning imorron kväll. Men de är varm bad så några 80 längder blire inte. Miss you vännen <3 vill att du flyttar hem till Dorotea. Vi behöver er här ;)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback