Tjejsnack v. 48 - Djur

· Har du några husdjur?
yeps. MIN Hund Coda & Peters Amigo. Norrbottenspetsar båda två ^^
Marsvinet Lapin får jag väl inte glömma heller. :-) (Sanna, han lever än!!)


· Vad har du haft för husdjur?
Några hundar, några marsvin.. en kanin.. Vandrande pinnar.
(sen har petra haft fina husdjur oxå, vad sägs som en skata?)

· Vad hette ditt första husdjur?
Mitt första hette Bobbo och var ett marsvin.. Familjens första "som jag fick vara med på"
hette Zajja och var en Karelsk björnhund.


· Vad har du alltid velat ha för djur?
En hund.

· Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara?
Bra fråga. En katt eller en hund..
Tror jag säger som sanna. En katt, för dom är så självständiga.

Lämna ett avtryck
Postat av: gothiqua

Nej är det sant! :D han måste ju leva göttans han om han lev än! :D


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback