FÅGELPREMIÄREN ! ! 25 augusti 2007

Äntligen är den här, fågelpremiären, som vi har längtat!
Jag är på helspänn och Coda förstår inte alls vad som är på gång,
vad som är så magiskt med denna dag. Han ligger i godan ro och vilar på
hall golvet. Vi väntar in B som är på skytte tävling, sen bär det iväg.. ut i fågelskogen.

Naturligtvis skulle jag inte få njuta av denna dag till fullo, så självklart gav gud(?) mig
en eländig migrän sent igår kväll som skulle sitta i hela natten, efterskalven i mitt huvud
sitter i fortfarande.. Men som ni ser, så kan jag faktiskt vara uppe & till och med hänga lite
vid datorn.. så det är nog inte så illa just nu ändå. Tack gud :-)

Vädret är minst sagt varierande.. men det blåser iaf inte..
Just nu är det någon form av gult obehagligt starkt ljus ute.. molnen är gråa och ser ut
som rök. undra när regnet faller?

Nej, nu ska jag minsann busa lite med hunden & vila lite till. sen gissar jag att tiden är inne..
Tiden är inne för Codas första fågeljakt, ni hör väl hur fint det klangar?

Önska oss lycka till.. nu börjar allvaret. hi hi :-)

/Sofi & Coda

Lämna ett avtryck
Postat av: leenah

woho! värsta snygga sidan. Lycka till fis och vovven! pyzz

2007-08-25 @ 11:03:48
Postat av: Emma

LYCKA TILL! Första gången jag skulle skjuta en orre som satt i topp så skrämde Mille & Robin mig så jag vågade inte ;) Det vara bara för att dom var så jäkla skjutkåt själv :P

Postat av: Angelica

I veckan ska vi boka en träff som vi ska ha framöver:P
Lycke till i skogen!:D

2007-08-25 @ 14:32:28
URL: http://gekaeriksson.blogg.se
Postat av: Sofi H

Re leenah: hihi thnx sweet ^^ någon lycka hade vi dock inte idag. vädret suger och alla träd blåste nästan av. Vi satsar på i morgon istället :-) Pyzzzzz (fnizz)

2007-08-25 @ 18:24:41
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: skogstokig

Busunge!

2007-08-26 @ 17:45:49
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback