Min halta lotta är inte så halta lottig längre.

Yes! Tassen är nära på hel & Coda haltar inte längre.
Idag invigde vi asfalten & det gick ju kalas, det känns som att lördagen
inte är i farozonen längre. Men, än ska jag inte jubla. Fast hoppas kan man iaf :-)

Idag fick jag mina 2 par byxor och den annorak jag beställde från
ITAB för ett
tag sen. Hade beställt på tok för stora storlekar så det vara bara att skicka
tillbaka för byte. Nu passade allt perfa och de kunde inte komma mer lägligt.
Lovely!

Bloggen kommer uppdateras flitigt med både text & bild efter våra jaktdagar.
Spänningen är TOTAL. and I love it! Den 25 smäller det !

God natt!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback