Vardagslydnad II - första träffen

Då var första träffen på denna kurs avklarad.
Från början var Coda grymt oföljsam, okontaktbar osv osv..
men efter några uppläxningar och lite tålamod från min sida
så gjorde han tillslut precis vad jag ville! Bästa Coda :-)
Kursen håller på i två timmar och jag kan tala om att vi i princip
badade på grusplanen utanför bygdegårn i Varpsjön, vi hade den
enorma turen att få världens störtskurar på oss. hurray!
Så stegräknaren fick stanna bilen, trist nog, förlorade nog väldigt
många steg på det. typiskt :-)
Det är ju ändå två timmar man traskar omkring, näst intill hela tiden.

Jaja, jag är iaf supernöjd med Codas insats idag men jag är lite missnöjd
över hur grymt lite folk som ska delta på denna kurs, endast TRE hundar.
Jaja, det går ju det med. :-)

Idag, 9.8km och 10 127 steg

jag tror ni får ha lite överseende med distansen, tror inte den
stämmer till 100%, men ändå ganska bra :)
Den är ändå bra att jämföra med, när den är det enda jag har :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

Jo det vet jag :) Är mest dom man visste innan som vågar ge sig tillkänna..


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback