Julbord & Lucia

Dorotea slår på stort och kör sitt Luciafirande i förväg.. i helgen nämligen.
Själv är jag bjuden på julbord och man tackar ju inte nej precis :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen traska ner på barnkalas och förbereda
mig inför julmaten. smaskens.

Trevlig helg & kväll

Vad är er favorit på Julbordet?


Julgris


Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

Amanda kan inte sjunga rent så jag skulle tycka det blev väldigt jobbigt med en skiva( nu går det ju visserligen att redigera bort alla falska toner men ändå). En hel konsert med Amanda skulle bli på tok för mycket. Hon är en blandning mellan Carolina Kluft och Eilert Pilarm:P

Ja, jag tror nog spelet finns kvar i Dorotea nånstans=D Jag och Sebastian nötte det en hel sommar:P

Postat av: Lindas krypin

Gravad och rökt lax men även rökt älghjärta är favoriter! Hoppas att du hade det bra på hotellet!

2007-12-08 @ 19:50:21
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Anna

dopp i gryta med skinka och smarrig senap =)

2007-12-08 @ 21:33:59
URL: http://annaslya.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback