Julstök & datadiss

Julstök & klappöppning är förbi för detta år. Vilken lättnad.
Nu är det endast den elaka fyrverkerikvällen kvar.. sen börjar alla sveriges
människor att kämpa för samma gamla nyårslöften. eller?

Som ni kanske några har märkt, har jag haft en stoor diss på datafronten.
Jag har inte orkat & inte känt att jag haft någon anledning att ens starta upp
den lilla fisen till dator jag äger. Det borde alla prova, ett datafritt samhälle vore
kanske inte fyskam emellanåt.

Nyårsafton är planerad.. till hemmakväll. Obeskrivligt skönt ska det bli :-)
Efter våra storartade planer som bara rasade ner i havet, efter vissa
omständigheter, så känner jag ingen pepp alls på att göra något avancerat.

Hoppas ni alla hade en trevligjul & fick många fräscha julpaket!

tjing,
Sh

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback