Tävling hos Sjukdom!

Ännu mera tävlingar!

sjukdoms blogg hittade jag en superbra tävling,
Där man kan vinna en iPod Nano 4Gb 3rd generation
ha! tänkte jag, äntligen en chans att få tag på min efterlängtade iPod!

Varför jag tänker delta i tävlingen? jo gott folk...
Jag bjöd en gång på en Rosa iPod Nano på tradera.. säljaren ifråga
hade många goda omdömen och verkade helt vettig.
Så jag tog mod till mig och bjöd på den. Självklart fick jag kriga lite om
sista och högsta budet, men jag vann den! jippiiii.
Tyvärr kom det aldrig någon Rosa iPod Nano hem till mig.
Jag blev helt enkelt jätteblåst & har fortfarande inte någon iPod Nano.
Hela incidenten anmäldes hos tradera, men jag orkade helt enkelt inte
gå vidare i frågan då personen jag "köpt" spelaren av inte existerade.
Det var med andra ord lönlöst..
Inte nog med det, jag samlade ännu mera mod till mig och bjöd på en
ny iPod Nano, denna gången fick jag spelaren, dock en defekt spelare och
så långt från en Apple iPod Nano det bara går.. en riktig kopia.. lurad igen!
Fick dock igen en del pengar och vi löste det på ett bra sätt då personen ifråga
aldrig hade tagit spelaren ut kartongen.. ändå surt.
Jaja, det är väl inte meningen att jag ska äga en iPod kanske?
Denna tävling kändes ändå som att den ropade efter mig, Sofiii detta är din chans!
Tveklöst val, klart jag är med.. kanske är det min tur att få äga en iPod Nano ;-)

Vill du oxå vara med i tävlingen? Läs mer HÄR

Det är riktigt fina vinster, hela fyra stycken dessutom :-)


Första plats: Apple iPod Nano 4GB ( 3rd genereation )
Andra plats: MP4-spelare 2 Gb stöd för Musik, film, spel, radio, bilder och anteckningar.
Tredje och fjärde plats: Två biobiljetter

iPod Nano 4Gb - Tävling hos Sjukdom

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Haha oja, alltid skönt.

Härligt du, att ni kan roa er ;D
Ja för tills halvtolv på lörda jobbade jag mest :P

Postat av: Emma

Haha jao eller inte egentligen, jag mena du ska ju inte hålla så stor koll på när jag jobbar ;P

Jadu men nu är det åtminstone Tisdag! wohoo.. vem ska få jobba några futtiga skittimmar ikväll? Jo, JAG! suck.

2007-12-11 @ 09:23:34
URL: http://ekaws.blogg.se
Postat av: skogstokig

Jobbar du inte idag? Ingen aktivitet alls från fröken S...

2007-12-11 @ 10:53:41
URL: http://skogstokig.blogg.se
Postat av: Vanja

:) Det kanske blir en tur dit, faktiskt ;D

2007-12-13 @ 11:42:35
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: skogstokig

Du bara klagar du...

2007-12-13 @ 12:44:35
URL: http://skogstokig.blogg.se
Postat av: skogstokig

Jo hela tiden! =P

2007-12-13 @ 13:33:59
URL: http://skogstokig.blogg.se
Postat av: Emma

haha ja näe de e ju iofs sant ;P

Du vi far bara över dagen imorgon och näe mannen ska inte med, typiskt nog så ligger han hemma med dagens samtalsämne - halsfluss haha. och hade han vart frisk hade han nog hellre jobbat =/ haha. nä så det blir jag mamma o pappa :) sen ska väl vi få med oss bror på hemvägen hoppas jag,

2007-12-13 @ 16:54:49
URL: http://ekaws.blogg.se
Postat av: Emma

Och, glömde ju säga att NÄ jag jobbar inte i helgen :D
Förutsom söndag då en liten stund men haha ja.

2007-12-13 @ 17:05:41
Postat av: Lola

Jag får då hålla tummarna för att du äntligen får bli en lycklig ägare till en Apple Ipod...hoppas du bloggar om hur det går längre fram i tiden..=)

2007-12-14 @ 17:51:25
URL: http://katastrofen.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback