Botkyrka nästa

Att kliva upp klockan FYRA är ingen hit direkt..
Men, jag har inte direkt någon lust att stressa, vara ute i sista minuten osv osv.
Så, upp med tuppen kl 4 och sen iväg kl 5. perfekt. :-)

Jaja, efter lunchtid befinner jag mig iaf i Botkyrka. jag tror att jag vill sova då.

Tjing!


Lämna ett avtryck
Postat av: jenny

ja, det är UNDERBART
att få fast; än fast jag hade långt vik är det ändå en trygghet att ha fast jobb: Dock börjar mina ursäkter på barnfronten att ta slut, vilket många börjar påpeka! ha ha
haft en skön semester? har haft det skönt, brände mig dock i solen idag! men det tar jag så länge man får lite sol :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback