Total bloggtorka.

Mitt bloggande ligger på is, som en del tydligen märk!
Men titta, ett sprillans nytt inlägg från SofiH.. grejtans!

Något vidare intressant skriveri kan jag dock inte utlova,
torkan hemsöker mig dagligen.. varje timme, varje minut..
nära på varje sekund.

Hade värsta grejen att skriva igår.. men den är som bortblåst.
(av en obefintlig vindpust.. ?)
Värmen tar kål på mig, trots regnigt väder under 2 dagar har inte
luften förändrats ett skit. Okul väder, vi behöver en åskskur. yes plz.

Men några sommar bilder kan jag nog bju på.

God natt!

image233

image234

image235

image237

Som vanligt får ni ha överseende med bilderna,
Använder mig av PAINT eftersom jag inte äger något Photoshop för tillfället..


Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Bilderna duger gott och väl!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback