Efterlängtade helg

Helgen är äntligen här, grymt efterlängtad. trots att veckan blev kort för min del.
Fick mina nya boxar från cdon idag, så naturligtvis har jag legat avsmullen
framför tvn hela kvällen.. nostalgi I say. :)
(peter är inte lika impad)

Nu lockar sängen, bäst det så man orkar med firmafesten i morgon.

god natt folket.

S

Ps. Jag klippte Sara igår, hon vart förjävla snygg ^^

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Ja det känns som om hus vore nåt för mig nu... är less på lägenheter nu. Vill kunna sätta upp hundgårdar och göra vad jag vill! Får se vad som finns och priset såklart! Men om det finns nåt till skapligt pris så borde jag kunna bo billigare än jag gör nu i min 3:a på 78 m² iaf! Det är ju svinaktigt dyrt med lägenhet! Händer idag då? Idag blir det nog arbetsläger här hemma... =S

Postat av: skogstokig

Näe... usch. Jag gillar inte sommarn! Lika bra att det blir höst direkt!

2007-06-02 @ 12:30:58
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback