morgonträning och avstängd hemtelefon.

Jag och Coda tränade lite i morse, grymt skönt väder må ja säga.
När det blev för varmt för att fortsätta träna övergick vi till bus istället, vi bjöd in Amigo
och jag tror faktiskt att han hade kul. (att döma av skallen och sprången han gjorde
så hade han nog skitroligt ett tag. coda oxå)
Härligt att Coda är så pass frisk att man kan börja ha honom lös igen. han har ju gått
i koppel i ca 2mån.

När jag kom in efter vår bus stund försöker jag febrilt ringa P, funkar inte alls och jag
fattar inte vad som är fel. provar ringa hem till mor och far, lika lönlöst det.
Fick den briljanta idén att ringa från mobilen till mig själv för att se om det funkar..
javisst, en jävla röst som säger "Nummer blablablabla är avstängt, någon närmare info
ges ej". Jaha? vafan är det nu då, jag har skickat in avtalet, betalat, allt.
jävla telia ungefär.

image186

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback