Frida & Elis, en helg i Umeå

Som jag tidigare skrivit så spenderade jag och Coda vår helg i Umeå.
Coda som aldrig åkt buss förut var väldigt fundersam över
vad det var för konstig grej vi skulle kliva på. Han traskade i alla fall
ombord på bussen utan några störreprotester, sen sov han i princip
hela vägen till Umeå. duktig vovve :-)

Väl framme i Umeå var det då dags att ta fram min gps till hjärna och
orientera mig till fridas lägenhet på Teg. Gjorde ett bra försök och hittade
ända fram till trafikljusen efter Charlies kiosk, där fick jag hjärnsläpp och
var tvungen att ringa och höra efter åt vilket håll jag skulle gå. Självklart
skulle jag åt det håll jag trodde.. jag hade alltså kunnat fortsätta..
Coda var grymt duktig på att gå i koppel i stora staden och jag kände
mig otroligt stolt över att ha en så duktig hund.  (Lyckan kvarstod i ca 20(?)
minuter, då vi träffade Elis, Fridas Pincher hane på ca 5mån. :-)
Då övergick min lycka till att bli Codas lycka.)

Helgen var klart den bästa på länge, trots fridas ajaj till arm.
gomat, bus med hundar, promenader och massvis med chill.

image118

image119


Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

hihi <3 Du får komma och slava anytime!

Postat av: Frida

ääh halva inlägget försvann. du får komma och slava anytime!

2007-03-16 @ 17:54:34
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Sofi

re Frida: Ohyees, jag kommer fler gånger ^^ hihi. Coda oxå!

2007-03-16 @ 22:07:58
URL: http://sofih.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback