Dorotea fooshoo !

Dorotea, framtiden börjar kännas oviss. hurray, jag som avskyr ovisshet.

Lycksele & bal igår. naaw.. att jag har den finaste systern är inget att ens diskutera.
En önskan om att fått stanna längre fanns såklart, men fick vackert åka till Varpsjön
för att gå vår andra träff på lydnadskursen. (Codas första förövrigt)
Coda skötte sig över förväntan, han hade haft en tuff dag och egentligen ville han nog
bara hem och sova. Men icket, ut på plan och träna träna. Kändes grymt skönt att han
kunde slappna av och koncentrera sig på det vi skulle göra. kalas!
Såklart var han hyper lite till och från men vad kan man begära första träffen med massor
av okända hundar. jag är klart nöjd!

En ny gnista har tänts.. jag behöver ett hus, stor tomt, få grannar.. gärna nära dorotea..
Ge mig. Nu. tack.

Allvarligt talat, en smal känsla av saknad infann sig då jag lämnade Lse
igår.. kanske kanske fattade jag ändå någon form av positivt tycke för
staden under mina 5 år där. eller så var det bara för att jag hann med
världens kortaste date med värsta bästa krukvänn, tina ;-)

Kr0ll <3 Kruka (hihi)



image167
Syster med kavaljer.

Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

ÅHHHH! Hon var helt übersnyggg! :)
Men hallå, vad läste jag här ovan? LÄNGTAR DU EFTER LSE? Galen kvinna!

Postat av: erika

åh, gu va fin hon är! :)

2007-05-30 @ 14:16:04
URL: http://erikaselin.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback