Utmaning

Yes, jag blev utmanad av Vanja att fylla i denna lista. thnx alot babe,
jag som verkligen älskar(?) listor !


Vad heter du?
Sofi aka Fis
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?

Vit
Vad lyssnar du på just nu?
Peter som äter smörgås och tvn

Vad gjorde du igårkväll?
Snörvlade snor och huttrade i soffan.. framför Marie Antoinette.
Vad var det sista du åt?
tuggummi. fast det kanske man inte äter iofs.?

Hur är vädret hos dig just nu?
fint

Den sista personen du pratade i telefon med?
Maaami

Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Händer.. naglar..

Gillar du personen som skickade det här till dig?
Absolut. vanja är soetast!

Hur mår du idag?
röv. tyck synd om mig. jag är jätte förkyld

Vilken är din favoritdryck?
mjölk så klart
Favoritalkoholiserad dryck?
Vin kanske. möjligtvis bacardi breezer om man ska lyxa ^^
Favoritsport?

badminton, simma.. hockey är bästa på tv.

Hårfärg?

Mörkt med nån ljus rand på sidan

Ögonfärg?
blå/grön/grå

Soluppgång eller solnedgång?
nedgång är ballt.

Syskon och deras ålder?

Poert, 18
Favoritmånad?
Januari-mars kanske?

Favoritmat?
Pasta

Favoritdag i veckan?

Fre och lördag

Är du för blyg för att bjuda ut någon?

Knappast
Favoritlåt(ar)?
massvis

Hur ser din musmatta ut?

har ingen

Favoritspel?

KALAHAA. (jennie jag saknar dig)

Kan du nudda din näsa med tungan?

Kunde en gång i tiden.
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej, kan du?

Är du romantisk?
Jag är en grym romantiker..

Skulle du själv säga att du är lycklig?

Absolut
Hade du något favoritgosedjur när du var liten?

yes, mickel var en riktigt sliten favorit.
Är du lik dina syskon?

Tydligen. (inte för att jag klagar, jag har planetens snyggaste syster)
Vad ska du rösta på i valet?
skit i det du

Har du varit på festival?
här är det festival varje dag.
När skrattade du senast så att du grät?

När jag och Ida tittade på "gamla" bilder.
Bästa konserten?
GT i Skellefteå!
Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Eller Trialwere"
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
luft

Vad var det senaste du såg på TV?
Greys Anatomy

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.10 (22.24)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Men hallå, det har jag ju redan svarat på!
När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
haha oj, det var igår när jag kom hem från jobbet

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Greys Anatomy

Vad har du på dig?
Pyjamas

Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Nej, inte ett skit

När skrattade du senast?
Idag nångång

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting
Har du sett något konstigt på sistone?
dunno, antagligen inte

Vad tycker du om den här utmaningen?
jag älskar listor ! eller, ehm. rätt jobbig egentligen

Vilken var den senaste film du såg?
EverAfter <3

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus eller två
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

varför skulle jag göra det?
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Yes, jag var ju på väg till USA förra året.
Vem är din bloggidol och varför?
haha, va?

Vad ska du göra när du har skrivit färdigt?
SOVA
Vem utmanar du att svara på dessa frågor?
måste man det? jaja, Frida.. Angelica och alla som vill


Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

blää...!

Postat av: Vanja

Wiiie ;)
Hörre, visst var filmen marie antonette (hur de nu stavades) kass? ;P ... de tycker jaaag! heh

2007-05-10 @ 11:32:12
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback