En dag utöver det vanliga..

Denna dag har bestått av skrivsvårigheter i överflöd..
Så bli inte förvånade om det kommer ett antal här i texten oxå.

Hur som helst, det har varit lite special edition över dagen fredag
denna vecka.. Struttade omkring på secret missions från morgonen
& sen hade jag minsann lite tid till shopping från Doroteas oexponerade(?)
detaljhandlar. Kan man ens använda ett ord som oexponerad?
Strunt det samma tycker jag, jag använder det i alla fall.

När jag sedan entrade tröskeln till mitt kontor kändes dagen precis som
vanligt igen.. back to reality & till fakturality..
Nu är jag hemma och nu är det helg, dags att slappna av nu..

Trevlig helg folk, jag tycker det är kul att ni är så många som läser..
Synd för er bara att jag aldrig skriver något roligt, men det kanske kommer.

Hejdå så länge.

Sh

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback