Mona Sahlin besök @wrk

SoliferPolar hade nöjet att ta emot storbesök från socialdemokraterna idag.
Mona Sahlin, partiledare (S), besökte oss för att få höra lite åsikter och
aggressioner, tips, önskningar. ungefär.

Grejen var väl lite att vi skulle ställa massa frågor, men vi var ganska tystlåtna
hela bunten och det blev inte många frågor ställda.
Tur var väl att Mona själv var duktig på prata och det var nästan så att jag
blev socialdemokrat för en sekund eller två.
Mina tankar på det suddades dock bort då jag lämnat fikarummet i fabriken.
Eftersom jag egentligen inte har någon koll på sossarnas tankar osv..
Det som jag dock aldrig nånsin tvekat på är i alla fall att Moderaterna kan
fetglömma en röst på dem om 3 år. har visseligen aldrig nånsin ens funderat
över att ge dom en röst förut så risken att jag skulle göra det nu är mer än
obefintlig.

Jag är grymt oinsatt(haha heter det så?!) i politikens värld, men till och med jag förstår
att Fredrik Reinfeldt och hans allians har förändrat Sverige till det sämre.
Mona berättade idag att valet i fjol var Socialdemokraternas sämsta val,
nånsin. jag tror att valet om 3 år kan komma att bli ett av deras bästa,
i alla fall om Reinfeldt fortsätter på detta vis. gris


Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Din lilla rebell!

Postat av: Lindas krypin

Oj, hade ni storfrämmande :-) Ja, man kan nog lugnt hålla med att Reinfeldt kommer nog aldrig att vara nära att få min röst....

2007-11-29 @ 08:48:11
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Angelica

Mejlar du ditt kontonr?

2007-11-29 @ 15:27:35
URL: http://gekaeriksson.blogg.se
Postat av: Naken

Ja vi "husdjur" brukar ju inte alltid ha så mycket att säga till om. Men jag brukar hämnas om jag inte får som jag vill ;)

2007-11-29 @ 18:07:35
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback