Statistik

Jag vet att många har ställt samma fråga som jag kommer ställa nu,
men jag är faktiskt lite nyfiken på varför besökräknarna går olika?
blogg.se säger att jag har närmare 70 besök idag och den från susnet säger 54.

Någon som har en bra förklaring?



image359

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Min besöksräknare visar också fel. Ibland närmare 100 besökare fel. Blogg.se visar alltid mest besökare iaf. Meya blev helt galen när hon såg snön, hon börja gräva & ha sig :-)

Postat av: Vanja

Jag antar utmaningen, i något av kommande inlägg :)

2007-11-03 @ 18:55:28
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: skogstokig

Nä nu far jag till Dorotea... så de så! =P

2007-11-04 @ 15:16:39
URL: http://skogstokig.blogg.se/
Postat av: Emma Borgström

Det kan vara så att den ena räknaren visar unika besökare/ip-adresser och den andra totala antalet besökare. Nu har jag dock inte läst om just de där räknarna utan det är bara en gissning. ;)

2007-11-07 @ 13:26:02
Postat av: Sofi H

Re Emma Borgström:
Re Emma Borgström: Tyvärr är inte fallet så enkelt. mina räknare från susnet räknar unika besökare och även totalt antal besök och även /dag/vecka/månad/. Den på blogg.se räknar endast unika.
Men jag har märkt att innan dagen är slut brukar räknarna har hunnit ikapp varandra. :)
Just nu står susnet på 33 besök och blogg.se på 50.
Tack för kommentaren!

2007-11-07 @ 15:56:56
URL: http://sofih.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback