Anastasia, ut ur Idol 2007

Att Anastasia Roobol skulle åka ut ur Idol ikväll var för mig ganska oväntat.
Kändes helt konstigt, hon borde verkligen fått vara kvar..
Men men, detta är spelets regler.. men hon är ändå värd mer :-)




Amanda Jensen är ändå min absoluta favorit och jag skulle inte bli det minsta förvånad
om hon tar hem hela skiten. Såå, i fortsättningen får jag minsann hålla tummar för henne
istället. Daniel Karlsson är rätt grym han med. :-)

Tittar ni på Idol? Vem tror ni på?


Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

Daniel är KUNG!

Postat av: Vanja

Daniel är helhärlig!
Och Amanda och Patricia :)
Jag tycker INTE OM marie! Och inte om ganthiana eller vad hon nu heter. Men Andreas är underbar han! :)

2007-10-07 @ 21:48:41
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: Angelica

Förresten.. Anastasia var faktiskt sämst i fredags:P

2007-10-10 @ 17:24:32
URL: http://gekaeriksson.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback