Äntligen helg

Såklart det blev en del övertid idag, men nu äntligen är fredagens jobb är över,
vi har handlat, packat och förberett för en helg i stugan. Jakt på dagarna & chill
på kvällarna. Man behöver åka bort ibland, även om det bara är en liten bit.

Trevlig helg på er

ps. på söndag är det efit!


Glöm inte bort att södja Rosa Bandet
För att bidra till Annas insamling, klicka
HÄR
ingen kan göra allt, men alla kan göra något

Lämna ett avtryck
Postat av: Lina

jag skulle gärna blogga hela dagarna, om jag kunde. men jag är ingen skrivar människa tror jag :P allt jag skriver blir för knäppt och personligt så jag publicerar det aldrig :P men jag ska skärpa mig. JAG SVÄR!

Postat av: Anonym

Ja, jag förstår inte. Ungdomar på ett håll slår ihjäl varann ute på gatorna, titt som tätt. Andra mobbar ihjäl varann för hur man är eller ser ut. Andra svälter ihjäl sig själva. VAD FAN!? Jag får inte ihop .. Det är bara ett stort hål i huvudet med ett "vart är världen på väg" .... !? Föresten .. jag har iaf köpt en rosa rosett, i år igen :) & den är ju söt också!

2007-10-12 @ 22:52:15
Postat av: Jenny

Ja, jag förstår inte. Ungdomar på ett håll slår ihjäl varann ute på gatorna, titt som tätt. Andra mobbar ihjäl varann för hur man är eller ser ut. Andra svälter ihjäl sig själva. VAD FAN!? Jag får inte ihop .. Det är bara ett stort hål i huvudet med ett "vart är världen på väg" .... !? Föresten .. jag har iaf köpt en rosa rosett, i år igen :) & den är ju söt också!

2007-10-13 @ 02:38:28
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Ida

Nä det ska bli skönt att komma in på byn igen, kanske man får träffa lite mer folk :-) Ibland känner man sig rätt isolerad här ute.

2007-10-13 @ 08:26:28
URL: http://idasusanne.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha japp, så igår blev jag chaffis till Vilhelmina! lol.

Men gud vilken mysig helg du, hoppas du hittar nå byte!

2007-10-13 @ 13:13:42
Postat av: skogstokig

Yo! Nu är flytten nära, beställde adressändring idag! Wiii!
Hoppas du haft en trevlig helg!
Mvh J

2007-10-15 @ 10:04:06
URL: http://skogstokig.blogg.se
Postat av: Anna

Du har mail =)

2007-10-15 @ 17:22:54
URL: http://annaslya.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback