Ljusparty & Tisdagstema

Snart ska jag bege mig tillsammans med sötaste Angelica
ljusparty för Partylite.

Jag har en tendens att alltid shoppa för mycket på sånna partyn, 
vilket heller inte är så konstigt då deras ljus är grymt bra!
Grymmt fräscha och superbra kvalla. Dom brinner i evigheter.

Idag är det förövrigt Tisdag, vilket betyder att jag ska prova
tisdagstema. Det lär väl märkas om jag kommer ihåg det eller ej ;)

Trevlig kväll, på återseende..

/Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Haha ja, om inte så borde nån vänlig själ kunna skänka 50 kr. För de ha då jag gjort nu. Jag har tyvärr dock fan inte råd att skänka mer men det är ju alltid nått. Så borde väl iaf nån till tänka? Haha.

Ja men du det blir säkert bra. Fast andre trodde inte han hann?! Skulle måla nå tak och pynta inför halloween. Töntigt? Eller åtminstone väldigt ambitiöst :P

Postat av: Emma

Hih nu är iaf Anna's mål nått. Jag tjata på msn, haha wOooOOooOoo :)

2007-10-30 @ 22:14:17
URL: http://ekaws.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback