Marie Picasso, BB eller Idol?

Det är frågan.. jag vart sjukt inspirerad efter några inläggs skriverier angående
Marie Picassos tidigare liv.. som Big Brother stjärna.

Nån gång i livet gör alla ett misstag, stort som litet.. Det alla oxå gör i livet, är att växa..
växa på sig, mogna på sig, se världen i nya ögon.
Att tjejen i fråga ställde upp i något hon ansåg "roligt" på den tiden, är kanske ingenting
hon borde bli dömd av för resten av livet. Precis som du inte vill bli dömd som person
efter ett snesteg du gjort under din livstid. eller hur?

Marie var absolut värd den chansen hon fick, att komma till slutaudition i Sthlm.
Trots juryns första tanke "Gud va skönt det ska bli att avfärda henne".
Hon har visat att hon kan och att det fanns en anledning till att hon sökte till Idol2007,
hon KAN faktiskt sjunga.

Världen är grym och det är enormt många som inte kan se henne som någon annan
än en blåst BB h*ra. Är det nutidens trångsynthet som slår oss blinda?
Är vi så insnöade på att alla storbystade blondiner inte har alla åsnor i hagen och kanske
inte är smarta nog att mogna och växa på sig? galet isf.

De flesta människor är värda en anda chans! Har man begått brott som våldtäkt, mord osv
kanske det går diskuteras, men knappast för någon som varit med i Big Brother..
i sin ungdoms dagar. Varför kan inte Marie få vara just, Marie Picasso? istället för
Big Brother Marie?

Jag måste tycka att det är grymt fel att nedvärdera och ifrågasätta hennes plats i Idol,
om man resonerar så pga hennes deltagande i Big Brother. 

Vad tycker ni om Marie? kommentera!



Lämna ett avtryck
Postat av: Jenny

Jag tycker hon är grym! Men det är jävligt lätt att utgå ifrån hur en person är pga utseendet, det möter jag var och varannan dag. Marie Picasso KAN sjunga, vem fan bryr sig om hon vart med i BB, tycker jag! Hej :)

Postat av: Vanja

Haha, och du vet redan vad jag tycker... Jag gillar henne inte för 5 öre!

2007-10-10 @ 21:24:48
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: sannaminaord

Jag tycker hon är duktig! förtjänar definitivt att vara kvar i tävlingen.

2007-10-10 @ 21:26:59
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Emma

Det verkar ju minsann krylla av björnar. Det gick väldigt fort att skjuta kvoten av björnar i år. Hua, men läskiga är dom. Och stora =P Har du sett nån björn irl nån gång?

2007-10-10 @ 22:04:21
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Nu så har du visst fått upp inlägget! ;D
Du har helt rätt Sofie! Hon är ju Marie Picasso och grym på att sjunga, hon VAR under en period BB-Marie, inget hon ska dömas för nu! De som orkar med det fortfarande har fan inget liv!
Ikväll har jag tränat :D

2007-10-10 @ 22:15:42
URL: http://ekaws.blogg.se
Postat av: Vanja

Nooohooo, I love it! And i love hiim ;) höhö.

neeej, jag vill inte ändra mig angående marie prinsessan ;P
förrresten , hur klistradee du in själva youtube filmen? ;P

2007-10-10 @ 22:32:35
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med dig om MArie =)

2007-10-11 @ 16:31:01
URL: http://annaslya.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback