Ny kategori, Trick & Trix!

hej allihop!

Jag har fått en alldeles egen kategori här på bloggen: Trick & Trix
Där kommer jag visa upp alla trix matte lär mig, kul va?
Jag visar upp första trixet redan nu:
 
"snurra".
Matte säger snurra och jag springer runt mig själv.
Matte tycker att bilden är lite suddig, men jag tycker minsann att den är alldeles perfekt!

image366


/Coda

Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

Hur bra är den? :) För den är ju snyggast i hela mobilvärlden!

Postat av: Vanja

Men vad bra :)
Jag kanske fyndar en sån jag med. Hur äre annnars? nån snö? :P

2007-10-02 @ 09:28:49
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: Vanja

Härligt att höra.
Jaaa, här i 08´a land går det kanon! :) Snart 2 månader och I LOVE IT! Har dock varit mycket sjuk men det är smällar man får ta. Och snart fyller jag år och hela tjosan! Wooo! kram

2007-10-02 @ 09:34:54
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback