Omstruktureringar i bloggträsket

Jag har sett en intressant grej, tisdags tema.. tror jag testa nästa vecka.
Men det kommer vara grymt svårt att komma ihåg.

När min nya layout är klar för publicering kommer även mina inlägg bli annorlunda.
Även fast jag inte skriver vidare personligt just nu, så känns det ändå lite som att
man lämnar ut sig själv i stora världen på ett eller annat vis.. som ibland kan kännas
lite obekvämt.. när man verkligen tänker efter. i alla fall för mig. typ.

så var det med, men jag tycker inte att alla ni som läser min blogg ska sluta för det.
För jag kommer minsann lägga in mycket roliga saker nu framöver.  hihi
Lite personliga saker kommer såklart bli kvar, tex jakten med coda, om jag gjort
något coolt osv.

see you..


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Men du cheeses vilket virrigt tempo det var på slutet idag?! Jag e totalt hjärndöd ^^;

Postat av: Emma

Längtar efter att se din nya design ;-)

2007-10-25 @ 23:32:53
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Vissa dagar tro ja huvet helt enkelt inte hinner med.. haha men ja du, armar e fan ingen stark sida hos mig. Det är sjukt så svag man blive sen vi typ hade innebandyn.. damlaget då va man tränad. Huvaligen.

2007-10-26 @ 09:51:20
URL: http://ekaws.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback