Personlig almanacka

Jag fick min personliga almanacka med posten idag. superfin!
En sån där almanacka jag bara längtar tills jag får börja använda!
För jag tänker minsann skriva i den, Varje dag! eller, det är det jag vill.

Behöver ni oxå en almanacka? Satsa på en från
personligalmanacka.se
Ni blir knappast besvikna.

Kanske kommer ett foto på mitt inköp sen, bara för att ni ska få se hur
het den faktiskt är :-)

God Natt!

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Jag fick en sån av Jenny i julas men jag har inte använt den, fick en annan också... Nu använder jag en jag fick från royal canin sist vi köpte mat till elis, den räcker hela 08 också, hihi. fast det är så lite plats på varje dag så jag ska nog köpa en ny, en som inte tar så stor plats i väskan..

Postat av: Emma

Men du, värsta coolt de där va! :)

Hade Sofi en bra helg?

2007-10-17 @ 10:40:20
URL: http://ekaws.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback