Vår lägenhet

Jag kom precis på mig själv med att finna vår lägenhet ganska
hemtrevlig och trivsam. Otroligt faktiskt, med tanke på hur mkt
jag hela tiden önskat vore annorlunda med den & hur mkt jag
faktiskt irriterat mig på från första stund. (en stor golvskada bla)
Men hey, varför ska man inte kunna vara nöjd med det man har?
Alltid vill man ha mer eller något annat, något nytt osv.

Men herregud, vi har en superfin lägenhet som vi ska vara
helnöjda med! just nu känns det lite som att, I love it!

Nu ska jag dessutom sova, i planetens härligaste säng!
Sleep tight folks.

/Sh

Ps. Det där med facebook är för mig en gåta & en FARA.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Åh, tack Sofi! Vad glad du gjorde mig nu :-) Önskar att jag hade svarat som du skrev nu. Själv försökte jag bara försvara mig & faktiskt säga att jag mådde dåligt med det är bättre nu. Men tydligen får man inte må dåligt :/ Jaja, Tack än en gång! Vad du är gullig! Kram!

Postat av: Nathalie

Jag läste din kommentar i Emmas blogg och jag antar att jag var en av de du syftade på (läste aldrig DIN kommentar, utan den som Emma skrev om).
Jag tycker att du har rätt och har bett om ursäkt till Emma. Däremot måste jag nog berätta för dig att när JAG för fem månader sen kom ut med att jag drabbades av förlossningsdepression så gjorde Emma ungefär samma sak som jag gjorde igår. Jag säger inte att det gör att det är mer rätt det jag skrev, och som sagt, jag bad om ursäkt alldeles nyss. MEN, hon var inte särskilt snäll mot mig den dagen och tyckte att jag gav ut en orättvis bild om hur det är att vara mamma, så jag VET hur det känns när man går ut med det absolut jobbigaste i ens liv och man blir nertrampad.
Ville bara berätta det. Inte för att på något sätt trycka ner Emma (isf skulle jag inte skrivit till henne idag igen), utan mer för att förklara att jag vet.

2007-10-18 @ 12:12:51
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: sannaminaord

BILDER! :)

2007-10-18 @ 14:32:58
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Anna

Ja alltså som jag har gnällt över denna lght!! Lagom till jul brukar jag tycka den är mysig, men inte annars =)

2007-10-18 @ 15:00:19
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: sannaminaord

Men det är ju skitkul!!! Så mkt roligare med bilder :)

2007-10-18 @ 15:08:43
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Emma

Jadu jag är inte heller någon kalendermänniska, kommer aldirg ihåg att skriva in nått även om ja skulle haft en :P

Men ja nä min helg va lugn och skön mest bara, spela massa Guitar Hero, de e SÅ kul :D

Aerobics ikväll va?

2007-10-18 @ 16:02:02
URL: http://ekaws.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tänkte bara skriva till dig Sofi vad jag skrev till Nathalie den där gången. Jag skrev att jag inte höll med henne i det hon hade skrivit. Att den bild hon har beskrivit dagens mammor inte passar inte på mig. Jag skrev aldrig att hon INTE var depremerad & jag ifrågasatte aldrig hennes depression. Jag tycker personligen inte att det var otrevligt skrivet, men jag bad ändå om ursäkt så jag slipper "bråka" nå mer :-)

2007-10-18 @ 16:11:59
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback