äta mat I say

Jag sitter på andra sidan länsgränsen, ritktigt grymt.
A har utmanat mig i Crazy Frog & nått galet frågespel..
Bara som upplysning vann jag fett överlägset mot stackars lilla A.
Frogspelet kanske vi inte ska diskutera, men för att göra A lite mer happy
så kan jag avslöja att hon vann, alla gånger.

Vi har spenderat dagen i det shoppingvänliga Strömsund.
Det är i alla fall hur det verkar om man spanar in mitt bagage på micran.
Men när man levt på en halvtidslön under ett tag och inte kunnat unna sig
något tycker jag nog att man förtjänar lite shopping ;)

Nu ska vi söka åt något häftigt att äta å vi inte svälter ihjäl eller äter upp allt
godis till middag.

Vad gör ni idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Hihi du är rolig du.
Efter att ha levt utan inkomst what so ever så förtjänar jag shopping som FAN när jag får pengar, fast då inte i lilla pluttiga strömsund. =P

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hittade precis hit och tänkte lusläsa några inlägg...

2008-04-29 @ 11:44:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback