Ballistik och klassindelning

Jag pluggar, jag pluggar och sen pluggar jag lite mera.
Att jag tillåtit mig själv att ligga på denna latsida är ju nästan
en beundrandsvärd bedrift.. hur har jag lyckats, egentligen.

Något som jag tjatat om så förbenat länge att jag för längesen
tappat räkningen på hur länge det egentligen är..
Nu när det händer sitter jag här lika oförberedd som en baby
på sin första julafton..
Det kommer gå åt pepparn och jag är medveten om det,
det konstiga är att jag finner det okej och inte skandal..
Det känns lite som att jag kommer andas trots att jag vet
att jag kommer köra av vägen...

Någonstans vände mitt liv, någonstans insåg jag att man
inte måste vara bäst på allt man gör.
Det är okej så länge man gör sitt bästa

Jag har iaf fått in detta i mitt redan fullproppade huvud..
Klass 1, lägsta kulvikt 9gr och E100 2700J eller lägsta kulvikt 10gr och E100 2000J
Klass 2, lägsta kulvikt 3,2gr och E100 800J

Klass 3, lägsta kulvikt 2,5gr och E100 200J

Klass 4, Ingen lägsta kulvikt & E0 ska inte understiga 150J

Känner ni hur impad ni blir av mig?


Lämna ett avtryck
Postat av: Doris Eriksson

Hej Sohpie! Vad studerar du för nåt nu då?? Längesedan jag hört av mig till dig nu så jag har ingen som helst aning om vad du gör nu förtiden?
Hör gärna av dig!
Kram,

Postat av: Anita

Teoretiska jägarexamensprovet!? :-)

2008-04-23 @ 07:26:27
Postat av: Sofi svarar

Anita:
Du har så rätt damen ;)

2008-04-23 @ 15:55:06
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Frida

Men alltså Sofi det här var det tråkigaste inlägget ever!

2008-04-23 @ 17:50:37
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Frida

Men en massa siffror bara juu, jag fattar ingenting!

2008-04-24 @ 21:41:05
URL: http://blogg.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback