Jag

Jag lever.. har bara åkt på min ständigt återkommande bloggtorka..

Jag har något fint på gång, det är lite utav mitt ljus i mörkret just nu.
Längtan är stooor & ni alla kommer få veta, när tiden är inne. woha!

Jag har bokat in mig själv på storstädning och stortvättning i morgon,
visst låter det grymt lockande? Alla som känner sig manade kan titta
förbi och hjälpa till. All hjälp mottages gladeligen!

Kanske borde man sova, kanske borde man förbereda lite för morgondagen.
Med tanke på vad klockan är och hur trött jag faktiskt är så är nog det första
alternativet att föredra..

tjing och god natt

Lämna ett avtryck
Postat av: sara

Vad är det du har för mail? Jag hittar det inte, men visst ska den synas i inlägget? :P Jag är nog lite dum :)

Allt är bara bra med oss. Vi håller på att längta ihjäl oss till flytten :)Jag drömmer till och med om det på nätterna. Haha!

Kram

Postat av: Patrik

Inte en bokstav på 5 dagar.
Måste skicka J så han kan se efter om du lever.

2008-04-07 @ 10:52:10
Postat av: Sofi svarar Patrik

Jag lever, om än det verkar otroligt.
Min ständigt återkommande bloggtorka bevisar gång på gång att jag egentligen inte är menad till att skriva blogg, i alla fall inte för läsarnas skull.

Men håll ut och håll utkik, en vacker dag kommer det säkert några fler rader.

2008-04-07 @ 16:55:47
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: katta

tjena!!

Kul med en till norrlänning och dessutom lika gammal som en själv ;)

2008-04-08 @ 14:51:34
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: jeanette

Nu blev jag ju nyfiken! Ska ni köpa hus? är du gravid? :D haha

2008-04-10 @ 20:01:17

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback