wonderwall

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall


Jag har gjort några nostalgitrippar & spanat in old pics
och lyssnar på musik från tidigare. oh my..

dagens nostalgitips;
Oasis - wonderwall
Eminem - When I'm gone
Eminen - Mockingbird
Eamon - Fuck it
Fort Minor - Believe me



Lämna ett avtryck
Postat av: Anita Lundin

Vår kennelblogg är uppdaterad med bilder på valparna.

Vi har även hunnit fundera ut en del namn. När du ser namnen så säger jag bara en sak: Hane 4 får sitt namn på samma grunder som Coda fick namnet Goliat ;-)

Postat av: sofi svarar

Anita:
åååh!! dom är förbenat söta dom små!

haha, så mys! Goliat är verkligen det bästa namnet Coda kunde fått! :-D

Men vet du vad, jag kan fortfarande inte kommentera! man måste ju ha nån sorts ID eller nått för att komma igenom! jag fattar nolll.
hjelp

2008-04-20 @ 20:16:37
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Anita

Jag testade kommentera och du har rätt, det fungerar inte.

Hmmm...jag ska testa om jag kan ändra inställningarna.

2008-04-21 @ 07:39:45

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback