fjäll i sikte!

Mina planer på att hinna bli brun innan jobbet börjar igen
på måndag verkar gå totalt i stöpet.
Dagen spenderades förvisso i en solstol, dock inlindad i en filt
för att inte frysa ihjäl i vindarna. :-)

Jag, mor & far + hundar gjorde en tripp upp till fjälls istället för att frysa i stugan.
Codas tass höll inte vidare länge så sällskapet krympte från 5 till 3.
Jag, mor och bulle fortsatte stigen utan männen i våra liv.
Bärplockare från Thailand hördes all over.. dom är fett bra på göra sig hörda
och jag förstår dom, egentligen.. dom plockar ju ändå sina bär i värsta
björnlandet.. MEN just dom där skriken, "HEEEEEEP", gjorde inte riktigt
min snusfria dag nå mkt bättre. Men eftersom jag är så lättroad så gjorde
jag mig själv jättelycklig då jag helt plötsligt låg raklång över en bärtuva
mitt på stigen.. det var humor..

jaja, råkar ni i trubbel och behöver ropa på hjälp är det inte att rekommendera
under bärtider i dorotea trakten.. ingen kommer fatta att det faktiskt är någon
som är i behov av hjälp :-)

God Natt!


If its a battle, I'll fight for you..
I have to win!

[Jah Cure - Longing for]

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback