lite bilder

Lite mera pics från sommaren 2008...
det ligger fler i kameran som för tillfället gömt sig.

Dåligt med bilder på Coda, jag vet.
Hans tass är fortfarande inte 100 och han hänger alltså inte med överallt
som han brukar.. så äre...

Jag, Bear, morbror & kusinerna åker till en fors och flugfiskar.



kusinerna fiskar, jag fungerade bra som åskådare denna dag.



Kusin



fulblid




Syster & Jag drar en roadtrip till Lse via Nästansjö/Vilhelmina



Om jag sa att vi hade tråkigt, skulle jag ljuga



bästa !



Vårt bihang vi skaffade oss i Willy..



Jag träffade K & gjorde han blind med min eländiga blixt.



Solar hos syster, Lurk är på kattjakt.



hälsar på E och klär upp Timon så han ser ut som en tjej



Fonzie undrar varför inte han får vara med




Men det får han. Fonzie-bus är en rolig syn

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback