nattlig jaktlängtan!

Yey, jag är fullt medveten om vad klockan är och
jag är ännu mer medveten om att jag är vaken och
vid burken.

Jag har vart en duktig flicka och hjälpt syster med massa
roliga(?!) grejer ikväll och har näästan nyss klivit innanför dörren.

Det slog mig precis innan jag satt mig här att det faktiskt är
FREDAG i morgon och fredag betyder helg och den här
helgen betyder JAKT.
Jag minns peppen från ifjol, Codas debut! allt var überspännande..
I ÅR ÄR JAG BARA GAAALEN!! wiiii!!

I helgen äre jag, B & C mot fåglarna.. vad ska ni göra?



Mr C ger sig på ett försök att le för kameran



Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Vi kände inte för att jaga, nya jaktområdet kändes inget skoj när vi var dit i måndags å jag vart deppig utan hund. Nää vi valde att lägga nät istället (fick ett gäng aborrar), plocka kantareller å lite annat jox istället. Åsså ordnade vi vår egen lyskväll vid Hasselsjön - tände en massa marshaller nere vid stranden.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback