Ahmen se till att betala då!

Jag är hopplösheten själv, på riktigt, jag lovar.

det var ju inte sådär superlängesen jag glömde bort att
jag tankat på macken och bara drog därifrån..
Nu har jag halvt lyckats igen!
Igår på Ica passade jag på att glömma bort att jag snappat
tag i en tuggummipåse på vägen till kassan.
När jag duktigt dragit visa kortet och gjort mig redo för att
lämna kassan säger kassören försiktigt
"eeh, du.. skulle du ha tuggummina oxå eller?"

hah, ja klart som fan jag skulle ha dom..
det är bara inte så lätt att komma ihåg alla gånger.

Håller jag på bli gammal på riktigt or whaaat?

/Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Inga kommentarer! =P


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback