Coda resonerar

Snart är det helg igen & även denna helg ska spenderas
i Dorotea.. rådjursjakt var tanken, men efter alla dessa plusgrader
och regn så har den blivit avslagen. trist, men vad göra.
Det blir mys vilket som.

Jag surfar fortfarande runt efter jakten på den perfekta Tysken.
Och när jag talar om tyskar är det såklart terriers jag menar.
Den tyska Jaktterriern.
Coda känner sig lite hotad över att jag vill ha in en terrier i huset.
Stackars lilla Coda haltade omkring söndag och måndag just
pga att en vit terrier bitit honom i ena frambenet.
Men jag undrar just vem som startade bråket, egentligen...
Sen gav han ju faktiskt igen med ett bett i den vitas ena öra oxå.
Så han ska väl inte säga så mycket kanske.

Kanske bits inte bruna terriers i benen.. kanske är det bara dom
vita som lyssnar till Lurk som gör sånt, vem vet?

Coda kommer nog gilla den bruna, han gillar ju tikar.
Nästan alla i alla fall.


Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Jag tror det är bara vita hundar som bits... black&tan hundar gör inte det...

2008-12-18 @ 17:59:43
Postat av: Linda Nordh

Ja, vilket tö-väder det är! Kan ju vara bra för eventuell skridskois. Töar det igenom ordentligt och sen fryser så kanske.....



I fjol åkte vi skridskor på Bergvattensjön dan före dopparedan och det var verkligen skoj!

Postat av: meone

åhhhh, vad du kommer att saknas på lördag :(

jag hade verkligen sett såå mkt framemot att du skulle komma, jag har dock full förståelse för det där med ekonomiskit... men jag tänker mig rik :D

2008-12-19 @ 01:46:16
URL: http://www.meonelife.blogspot.com
Postat av: Anna

Alltså ni ska skaffa en hund till? Eller funderar ni bara?

2008-12-19 @ 07:23:18
URL: http://nsominorrland.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Frida: Jag tror som du ;P

2008-12-19 @ 07:57:02
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu har jag packat klart!

2008-12-21 @ 12:45:04
URL: http://blogg.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback