Käre tomten...

Jag känner att jag är i stort behov av badkläder.
Denna finns på REA hos Junkyard & beställer du nu så hinner
den säkert hem innan jul.




Tomten, jag har varit jättesnäll. Och tack för att du läser min blogg :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Tomten

Hej Sofi!

Är lite sen med kommentar då jag har några bloggar att gå igenom. Sofi, jag förespråkar varma kläder som skyler kroppen på ett mer föredömligt sätt, så jag rekomenderar att du varskor din J om den där önskan. Jag å mina nissar är nästan säker på vad du behöver till jul för att få ett mer "Rikt" liv. Vi ses.



/MVH Tomten

2008-12-11 @ 07:30:01
Postat av: Sofi svarar

Tomten:

Ja tomten, du har såklart rätt.

:-)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback